2015. március 14., szombat

Comienzo ~ Kezdet

Sziasztok!

Gondoltam, hogy egy spanyol "Hola"-val indítom a blogot, tekintettel arra, hogy a történet Spanyolországban fog játszódni, de mivel én más blogokon megőrülök az ilyen köszönésektől, végül elvetettem az ötletet. Remélem nem bánjátok! :)
Sosem voltam jó a blog megnyitásokban, általában rögtön a prológust tettem ki, ezzel megspórolva a köszöntéseket, de egyszer mindent el kell kezdeni. Szóval, mint már a címben is láthatjátok, egy Neymar fanfictiont olvashattok ezen az oldalon. Az ötlet az egyik álmodozásom közben pattant ki a fejemből, ugyanis a 2014-es Világbajnokság óta elég sokszor tervezem el, hogy miként is fogok találkozni Neymarral. Mindenféle romantikus megismerkedést kitaláltam magunknak, azonban mégis az ihletet meg leginkább, ami egy hatalmas őrültségen alapul. Valami ilyesmire gondoltam:
"Savannah lassan négy hónapja végzett az egyetemen, azonban hiába a sport kommunikátori diploma, egyetlen egy csatorna sem tart igényt egy női riporterre. A kétségbeesett lány és épeszűnek semmiképpen sem mondható legjobb barátnője végül előállnak egy hajmeresztő ötlettel. A terv egyszerű: Fordítsuk az előnyünkre a nőiességet! Ezt mégis hogyan lehet megtenni? Át kell vetődni a Barcelona stadionjának védőkorlátján és néhány másodperc alatt el kell csavarni Neymar da Silva Santos Juniór fejét… vagy valami hasonló"
Remélem kellően felcsigáztam az érdeklődéseteket! :)
Naomi L.Price

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése